Opleidingsschool

De Steijaert is trots om een opleidingsschool te zijn die enthousiaste stagiaires verwelkomt die de opleiding tot leerkracht of onderwijsassistent volgen. Onze school heeft een sterke toewijding aan de toekomst van het onderwijs en speelt een actieve rol in het ondersteunen en vormgeven van de volgende generatie leraren en onderwijsassistenten.
Een opleidingsschool is een plek waar stagiaires de kans krijgen om hun passie voor het onderwijs om te zetten in praktijk. Het is een samenwerking tussen opleidingsinstellingen en scholen zoals de onze, waar toekomstige leraren en onderwijsassistenten in een echte onderwijsomgeving kunnen leren en groeien.
Waarom de Steijaert?
  1. Betekenisvol leren: Bij de Steijaert geloven we in hands-on, betekenisvol leren. Stagiaires krijgen de kans om direct betrokken te zijn bij het lesgeven en het ondersteunen van onze kinderen waardoor ze waardevolle praktische ervaring opdoen.

2. Ervaring en mentorschap: Onze ervaren leerkrachten fungeren als mentoren voor stagiaires. Ze bieden begeleiding, delen hun kennis en expertise en creëren een ondersteunende omgeving waarin stagiaires kunnen bloeien.

3. Diversiteit: Stagiaires krijgen de kans om met diverse kinderen en onderwijssituaties om te gaan, wat hen goed voorbereidt op een carrière in het onderwijs.

"Kom jij ons team versterken?"