Ouderraad

Welkom bij de ouderraad van de Steijaertschool!

Bij ons draait alles om het creëren van geweldige herinneringen voor onze kinderen. Wij zijn die vrolijke groep ouders en leerkrachten die ervoor zorgen dat de schooljaren van onze kinderen vol onvergetelijke momenten zitten. Van het bruisende Sinterklaasfeest tot het magische Kerstfeest, van dolle carnavalspret tot prachtige schoolfoto's, en van spannende schoolreizen tot het ontroerende afscheidsfeest van groep 8. We sluiten het jaar af met een spetterend zomerfeest, omdat dat gewoon moet!

Onze OR is een gezellige mix van enthousiaste ouders en toegewijde leerkrachten. Elke zeven weken komen we samen om plannen te smeden en ideeën uit te wisselen. We slaan de handen ineen, vormen commissies voor de verschillende activiteiten en zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes wordt geregeld. En als het nodig is, trekken we met het hele team aan hetzelfde touw om een activiteit tot een succes te maken.

Maak kennis met de OR-leden:

• Ida Jaspers (voorzitter)
  • Richard Brommers (penningmeester)
  • Stephanie van Munsteren (secretaris)
  • Chantal Brommers
  • Jennifer Quist
  • Barbara Apperloo
  • Brenda van der Hoeven
  • Paulien de Bruin
  • Fabiënne van Iperen
  • Melanie van Huis

En laten we onze fantastische leerkrachten niet vergeten:

• Ina van Meeteren
  • Denise Dorrepaal

Maar... we hebben altijd ruimte voor meer enthousiaste ouders die ons team willen versterken! Heb jij zin om mee te helpen met het organiseren van activiteiten? Sta je te popelen om deel uit te maken van een geweldig team dat onze kinderen een onvergetelijke tijd bezorgt? Aarzel dan niet om een van onze OR-leden aan te spreken of stuur een mailtje naar OR.Steijaert@morgenwijzer.nl. Samen maken we de schooljaren van onze kinderen nog mooier!